SECTIA 9 .:. FORTIUS QUO FIDELIUS
 
AcasaFAQCautareInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Banca de Idei: Respawn Mobil

In jos 
AutorMesaj
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 38
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Banca de Idei: Respawn Mobil   Mier Oct 06, 2010 5:31 am

La OP Argus ar fi fost ideal asa ceva. Albastri coborau la rosii sa atace dupa care trebuiau sa urce inapoi iar apoi rosii trebuiau sa urce pentru a ataca si a avea de unde sa coboare. A doua zi am incercat faza cu respawn mobil, insa chiar spre final.

Hai sa vedem cum ar fil mai ok cu acest respawn pentru a pune ideea in practica la jocurile noastre saptamanale si sa vedem cum merge.

Cineva spunea ca in filmuletele lui scoutthedoggie (alea cu airsoftul in scotia) apar la un moment dat aceste respawnuri mobile sub forma unor cutii. Eu ma gandeam ca sunt absolut necesare niste steaguri care sa semnalizeze locul. Este vorba de doua steaguri realizate din material de vesta reflectorizanta cu un X pe el facut din benzile de pe vesta (cate un steag pentru fiecare tabara).

Acum, care ar fi conditiile pentru amplasarea punctului mobil de respawn (am sa completez cu conditii pe masura ce acestea sunt propuse)

- sa nu fie amplasat la mai putin 100 m de tabara inamica
- sa presupuna un efort amplasarea lui acolo, nu pur si simplu implantarea lui acolo. Dar care sa fie efortul?
- ?

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
micutzu
Partener de joc
avatar

Varsta : 33
Localizare : sibiu

MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   Mier Oct 06, 2010 6:02 am

sa se poata amplasa respawn-ul daca toata echipa este in acel loc si sa stea acolo 30minute(timpul construiri unui adapost/respawn) fara sa fie omorat nici un membru al echipei! ideea e ca fiecare mebru al echipei are o functie ff importanta in echipa lui (gen: inginer;tamplar;armurier;etc) si fara un membru nu se poate construi acel adapost/respawn...doar o parere.
Sus In jos
COP
S9 Unit
avatar

Varsta : 36
Localizare : Sibiu

MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   Mier Oct 06, 2010 9:17 pm

- amplasat de 1 membru al echipei care sta pe loc cu steagul in mana fara sa traga sau sa se fereasca timp de 10 minute
- steagul amplasat in zone deschisa (raportat la terenul de joc)
- sa fie aout of rifle range fata de orice baza/respawn/punct strategic

...................................................................................................................................

Sus In jos
Dada

avatar

Varsta : 29
Localizare : Sibiu/Constanta

MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   Joi Oct 07, 2010 12:49 am

Adica sa fie un punct ales in limitele de mai sus, dar oricand vrea echipa? Si e greu sa fie toata echipa in acel loc pentru a-l construi. Daca sunt unii deja morti? Atunci ei nu pot participa nu? Sau se ocupa mortii de constructia respawnului?...incerc sa inteleg conceptul Nebun
Eu cred ca in timpul recon-ului, o persoana desemnata, sa aleaga un punct de respawn in limitele dispuse (sa fie macar la 100m de baza inamica, intr-un loc cat de cat ferit, si semnalat cu ceva reflectorizant. Pe noapte ar fi bine ochi de pisica nu? si pe zi, cu material reflectorizant) Nu cred ca e avantajos pentru cineva ca sa fie depus un efort fizic de a construi respawnul. Efort psihic oricum e, pentru ca omul trebuie sa faca toate astea, fara sa fie detectat de inamic...poate sa fie chiar o misiune asta. Apoi sa dea prin statie locatia, cat mai clar. Out of rifle range nu cred ca e asa important pentru ca atunci cand respawnul e deja semnalat, echipa inamica stie ca acolo nu se trage Wink

Daaar, uite o idee preluata din Texas (Airsoft East Texas). Respawnul Mobil poate fi distrus de echipa inamica, doborand acel obiect care il semnalizeaza, sau la randul lor, semnalizandu-l drept distrus. Atunci el nu mai poate fi folosit, si "responsabilul de respawn point" va trebui sa recupereze "semnalizatorul" si sa mute respawnul, fara sa fie omorat, bineinteles.

Niste idei in plus de pe un : forum de airsoft din NY

Citat :
Mobile respawn points are basically intended to allow a team to sustain its momentum as it fights its way towards its objective by providing its players with a respawn point closer to the scene of action. This eliminates the need for players to go all the way to their main respawn points, which are well away from the action, just to be able to return to the game.

Reguli:
Citat :
Each team will be allowed two mobile respawns in addition to their respective main respawn areas.

The mobile respawn point will be represented by a color-coded flag (red for Opfor and blue for Secfor) that will be under the control of any member of the team.

The respawn points will have no fixed area. It is up to the team leader to decide where to place the team’s mobile respawn point.

The mobile respawn point could either be carried by a member of the team or placed in a certain location.

A player who has completed his bleedout time or has his death card captured can proceed to the respawn point, touch the flag and respawn immediately.

Mobile respawns could be attacked by enemy players and captured or knocked out of action. It is captured if enemy players get hold of the flag. It is knocked out if the designated flag carrier bleeds out.

The team member who is designated to carry the mobile respawn flag is considered an active player and can fire at and be fired upon.

If a mobile respawn point is captured, the designated player has to go back to the main spawn area to be able to respawn.

If a mobile respawn point is captured or knocked out of action, all remaining players who have bled out or had their death cards captured could proceed to the other mobile respawn point; go back to the main respawn area; or wait for the mobile respawn to return.

Imi place foarte mult ideea ca o persoana sa detina acel steag, sa-l/s-o atingi si sa numeri pana la 10 sau sa intri imediat in joc inapoi...sau poti sa astepti sa vine acea persoana la tine, dar atunci e ca un medic si nu ar fi bine sa amestecam rolurile. Oricum, va creste dinamismul Uauuuu!

+ Am putea alterna ideea de respawn mobil si sa o modificam in functie de misiune. Army Strong
Sus In jos
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 38
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   Joi Oct 07, 2010 1:56 am

foarte faine ideile...

locul va fi semnalizat cu "steaguri realizate din material de vesta reflectorizanta cu un X pe el facut din benzile de pe vesta/ochi de pisica (cate un steag pentru fiecare tabara)"

ciudata putin faza cu distrugerea respawn-ului. Nu imi e foarte clar...

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Dada

avatar

Varsta : 29
Localizare : Sibiu/Constanta

MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   Joi Oct 07, 2010 2:41 am

Pai, daca vorbim despre respawnul mobil ca o locatie fixa temporara, atunci distrugerea lui se va face prin aplicarea unei semn care sa-l marcheze drept distrus...sau un mesaj cu un cartonas prins pe X-ul care marcheaza locul, cu expresia "Pasarica muta-ti cuibul" lol! sau ceva asemanator. In acest caz, jucatorul care este responsabil de respawn mobil, va muta pur si simplu locatia.

Daca vorbim de un jucator care poarta steagul de respawn si oamenii isi fac respawnul la el, atunci respawnul se pierde cand el este lovit, daca nu este vindecat de medic in timp util si apoi daca trece bleed time-ul, atunci se va retrage in respawnul principal unde va putea invia. In bleed time, steagul poate fi capturat de un inamic, iar cand "mortul" invie in respawnul principal este doar un alt jucator normal. Iar pana cand steagul nu este recapturat de echipa de care a apartinut la inceput, (ca un side-mission) echipa va avea 1 singur respawn point mobil (in eventualitatea in care a pornit cu 2) si 1 fix, sau doar cel fix. Poate alterna in functie de scenariu.

Sus In jos
Ruairi
Overload Crew
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu RO

MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   Joi Oct 07, 2010 9:42 am

pai nu e mai smplu cu un steag, vesta sau ce o fi reflectorizant, pe care atunci cand e distrus sa fie aplicat un x din banda de izolat neagra. Sau pur si simplu pe noapte dat jos acel steag vesta sau ce o fi si anuntat prin statie "distrugerea" lui.

Pe timp de noapte cred ca mai eficient ar fi un licurici din ala de bicicleta sau orice sursa luminoasa care sa clipeasca, nu extrem de luminoasa ci indeajuns de vizibila. Acest licurici ar putea reprezenta acest respawn mobil, prin stingerea lui echipa va sti ca respawnul mobil e distrus si ca din nou mortii tre sa o ia la pas catre cel fix de langa baze.

Si la fel raman pe ideea cu respawn la fix si la jumate, asa parca da mai mult ideea de reinforcements. Mai multi oameni pot face respawn si reintra in joc ca si grup (cu forte proaspete in joc), care pot oarecum rasturna situatia tactica din teren. A se vedea eventul de la Bradulet pt eficienta acestui tip de respawn.

Respawnurile fixe la fel trebuie puse la distanta de baze, nu de alta dar sa nu mai existe discutii gen am blocat baza taspe minute si nu mai plecam odata sau mortii faceau galerie si noi nu l-am putut scoate pe ultimul aparator. La Bradulet respawnurile fixe au fost puse cam la 200 m distanta si jocul s-a desfasurat f ok.
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Banca de Idei: Respawn Mobil   

Sus In jos
 
Banca de Idei: Respawn Mobil
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forum Sectia 9 :: Agora :: Banca de idei-
Mergi direct la: