SECTIA 9 .:. FORTIUS QUO FIDELIUS
 
AcasaFAQCautareInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Idei de scenarii de joc

In jos 
AutorMesaj
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Idei de scenarii de joc   Sam Apr 03, 2010 8:02 am

culese de pe ASR

Scenariu 1

Friendly_Fire a scris:
oki fiind la slujba si f f plictisit am inceput sa coc in mintea mea un scenariu mai deosebit de felul lui. Inspiratia mea principala a fost topicul : http://www.airsoftromania.com/forum/viewtopic.php?t=1916&sid=c0bb6536ca3fe0e991535a21e957827e
unde se discuta daca lumea vrea sau nu sa fie zombificata. Nu stiu daca asa ceva s-a mai propus pe undeva si eu n-am vazut(caz in care imi cer scuze de la persoana care are drepturile de autor). Asemanarea este evidenta: avem doua tabere radical opuse o forta cu numar mic de oameni dar cu arme foarte bune si o forta cu un numar mare de combatanti dar cu capacitati de atac limitate.

SCENARIU:

Intr-o tara X(cu un dicatator mare si rau) pe undeva prin africa/romania populatia se revolta impotriva regimului de conducere. Apar doua tabere combatante:
REBELII: multi la numar dar slab inarmati, armele lor achizitionate de pe piata neagra nu sunt de cea mai buna calitate. probabil sunt luate la second hand, au in schimb avantajul ca pot lua gloante cate vor; arme permise:spring gun; un shotgun la 10 oameni; un blow back pistol la 10 oameni; munitia este nelimitata.
ARMATA GUVERNAMENTALA(AG): putini dar bine echipati, armele lor sunt importate direct de la marii producatori de armament sunt noi si precise, fiindca revolta s-a produs spontan ei sunt obligati sa lupte doar cu echipamentul standard pe care il au in dotare(fara tunuri; airstrike si alte avanatje pe care le are o armata in fata unei multimi furioase si inarmate); pot avea ce arma doresc dar au munitia sever limitata 60 de boabe maxim 100 iar la sniper maxim 10-15 focuri.

de aici lucrurile evolueaza in functie de preferinte: AG pote ataca rebelii incercand sa ii elimine; rebelii pot incerca eliminarea AG; AG incearca sa captureze/asasineze liderul rebel; rebeilii incearca sa captureze/asasineze dictatorul;rebelii au o caseta cu atrocitatile comise de AG care trebuie recuperata..... limita este impusa doar de imaginatia noastra, ceea ce mise pare interesant este de fapt confruntarea intre 20 de oameni inarmati cu spring guns si 3,4,5 oameni inarmati cu AEG, sniper si de toate.

CONDIMENTE: pt a face lucrurile mai interesante putem adauga una, alta la scenariu:
-lipsa acuta de munitie de care sufera AG poate fi compensata prin recuperarea a 5 cartuse de la fiecare rebel eliminat
-rebelii fiind multi(o tara intreaga) pot sa nu se termine niciodata: au dreptul la respawn
-cand un militar este ucis rebelii ii pot lua arma(fiindca nimeni nu este prea incantat sa-si lase arma in grija altcuiva probabil rebelii vor introduce in dotarea lor un AEG proprietate personala)

Scenariu 2

Rhyn0 a scris:
Pt cine nu stie, zombie games sunt un mod mai "ciudat" de a juca airsoft.
Se alege o tema( cel mai probabil un film), niste reguli speciale, si un grup de persoane dornice sa se distreze(si nu sa "castige").

Partea frumoasa este ca aproape orice merge! reguli, arme, munitie, uniforme, locatii.
Se pot spune f multe despre modul acesta de joc, eu o sa INCERC sa-l prezint cat mai pe scurt si sa propun cateva tipuri de scenarii/reguli.

Overview/Story:
Poate cel mai important lucru este povestea jocului. Ceva se intampla, si o mare parte a populatiei se transforma in zombies(gen resident evil)/devin infectati(28 days later/28 weeks later/i am legend). Supravietuiitorii neinfectati se imputineaza din ce in ce mai mult, si se lupta constant pentru supravietuire. COndittile sunt dure, orice greseala inseamna moartea/transformarea in zombie.

Regulile de joc/Limitari:
de regula, zombies nu au arme. Ei au alte modalitati de atac. cel mai comun- touch. adica daca ating pe cineva, acela devine infectat. variatii pe tema sunt: arme de plastic( mai rar), diferite modalitati de a "atinge la distanta" gen: spray care se transofrma in panglica, jucarii din acelea lipicioase care se intind, elastice.
Cam orice zombie lore spune ca zombies mor doar daca le este distrus creierul/intrerupta coloana vertebrala. In airsoft, asta se traduce in full face mask si protectie pt zombie(pt ca vor incasa multe bile de aproape), limitari severe pt armele folosite, sau diferite variante care sa descurajeze headshoturile: 3 shot rules- zombie pica jos/mor/merg la respawn dupa ce au incasat 3 lovituri, atasasea de placi de spuma/metal pe pieptul lor si doar lovirea acelor zone =headshot, orice alta lovitura este ignorata..
Zombies NU AU VOIE sa vorbeasca. pot sa mormaie, sa urle , orice adauga la atmosfera. de asemenea , nu au voie sa se coordoneze intre ei, sa se fereasca de bile, si de multe ori nu au voie sa fuga. stiu ca se pare ca zombies nu au nici o sansa, dar de cele mai multe ori ei castiga, pt ca au si multe avantaje. Sunt mai multi decat survivors, sunt foarte greu de "ucis", si cand "mor" de obicei doar stau o perioada pe bara si apoi reintra in joc. Pe langa asta, randurile lor se ingroasa continuu, pe cand survivors nu pot decat sa se imputineze.


Pe de alta parte survivors pot avea si ei reguli speciale, si au destul de multe limitari. De obicei, se joaca shotguns/pistols only, cu doar foarte putine AEG si acelea doar semi-auto, si eventual doar "gasite" ca bonus. Munitia este EXTREM de limitata, eventual doar in anumite zone se poate reincarca, sau se poate gasi munitie in plus pe parcursul jocului.
Pot avea reguli de medic, sau antidot, adica daca este infectat, in x secunde/minute trebuie salvat si administrat un antidot altfel devine zombie.
Survivors pot avea mai multe tipuri de obiective:
-survival (sa supravietuiasca o anumita perioada de timp)
-extraction( sa ajunga la un extraction point)
-rescue( sa salveze pe cineva din zombie infested areas)
-recovery( sa recupereze acte/arme/informatii) dintr-o zona de zombie.
-extermination( sa curete o zona de zombie)

Pot exista mai multe factiuni de survivors, care pot coopera sau pot fi in conflict. De exemplu, unii sa incerce sa scape dintr-o zona infectata, iar trupe de securitate sa aiba extermination/cover-up mision in care sa trebuiasca sa omoare tot, inclusiv zombies si survivors pt a musamaliza tragedia.


Uitati aici de exemplu un link cu regulile unui astfel de joc:
http://www.airsoftretreat.com/forums/index.php?topic=47515.0

si aici un filmulet din timpul unui night game cu zombie theme( pt a intelege mai bine ce se intampla acolo va zic sa va uitati cu atentie, vedeti ca toti zombie au o placa de metal pe piept, care este "kill area". Daca sunt loviti acolo, cad jos si stau acolo un timp( 1-5 minute) apoi se scoala si reintra in joc. Orice alta lovitura mimeaza ca si cum sunt loviti de un glont in acea zona, se impiedica sau se impleticesc, apoi continua sa inainteze):
http://firefight.ning.com/video/video/show?id=956998%3AVideo%3A12606

O mare parte a unui astfel de joc inseamna roleplay. Trebuie sa ca lumea sa intre in atmosfera si sa se prefaca, si sa constientizeze ca daca isi da silinta ca ceilalti sa se simta bineatunci cand sunt zombie, si ceilalti vor incerca la randul lor. Toata lumea are sansa sa joace ca survivor, se rotesc echipele.
.Un alt mare plus este pregatirea pt un astfel de eveniment. Multa lume isi pregateste loadouturi cat mai fun. De exemplu unii joaca ca special forces, in timp ce altii roleplayaza oameni normali care pur si simplu au supravietuit. In zombie games se accepta lume in blugi, cu adidasi sclipitori, si super uber tac vest, de exemplu..sau echipament mixed,pe care l-ai "gasit" in magazine abandonate/distruse/baze militare/luat de la morti.

EU unul in mod sigur o sa organizez un astfel de event pentru echipa mea si cei care vin cu noi la joc. Daca merge bine, poate incerc sa organizez ceva mai mare, dar nu promit nimic pentru ca am inca un gust amar in gura de la sniper cup.

Hai in threadul asta sa discutam tot ce tine de zombie games. Puteti baga aici scenarii, seturi de reguli, idei de arme si limitari, protectie, loadouturi.


Loadoutul la care ma gandesc pt mine:
Mixed woodland/haine normale pt camo. definitelu o sapca cat mai fantezista, sau o casca cat mai ww2/vietnam, care sa arata clar a army surplus si foarte uzata.
2 Hfc m190 tactical cu compensator, in dropleg holsters.
1 shotgun prinsa de spate, cu manerul deasupra umarului drept
1 maceta de plastic tot pe spate deasupra umarului stang.
eventual curea de shelluri de shotgun
Glowsticks
Eventual Mp5k in locul shotgunului daca este nevoie de asa ceva

sau:
Sniper cu arc de max 100m/s, in pozitie fixa defensiva, cu bipod, gen resident evil 2 la stars headquarters. In momentul in care pozitie este overran de zombie, abandonez sniperul si raman doar cu un pistol sau shotgun.

Scenariu 3

Rhyn0 a scris:
cafea+cola in cantitati industriale. cate un redbull cand e groasa rau treaba, da nu prea e bun ca da aritmii in combinatie cu cafeina.

mardale nice links, mersi, mi-ai mai dat cateva idei.

Ce ziceti de scenairiul asta:
Toti incep ca humans. se joaca normal, doar ca,inainte de joc, fiecare trage la sorti daca atunci cand moare devine zombie sau nu( secret).

so, se bat cele 2 echipe. cand moare cineva care este "neinfectat", ramane unde a murit, cu killrag scos afara. Trebuie sa stea acolo 10 minute, timp in care poate fi revived de un teammate. daca nu este revived in 10 minute, devine automat zombie, chiar daca nu era infectat initial. Cei care sunt infectati, cand mor, se transforma in zombie automat dupa 5 minute, chiar daca sunt revived,pun arma in holster, si incep sa urmareasca pe cei vii. Asa ca, de exemplu ala poate sa devina zombie si sa te pape chiar in moment ce tu il "vindeci", sau la cateva minute dupa ce l-ai vindecat, si crezi ca totul e ok, si te trezesti cu gigelu care trebuia sa-ti acopere spatele in carca.
Ma gandesc ca sa nu fie prea nashpa pentru zombie, sa se descurajeze headshoturile. Nu multa lume are masca completa, si chiar si cu aia e nasol. Putems a le punem o chestie pe piept care e "kill-zone", zicem ca acol trebuie tras ca sa intrerupi un nerve-cluster or something. Si headshots do not count, ca sa descurajam practica.
Odata zombieficat, iti pui zombie rag on(o culoare oarecare care sa-i distinga) si eventual chestia pe piept(ideal o tabla ceva ca sa se si auda cand e lovita), si incepi sa cauti live flesh. In momentul in care te loveste cineva in kill-zone, te pui jos si stai 3 minute or something, apoi poti sa te scoli si sa continui.
Daca ajungi langa un jucator, zici "BRRAAIIINNNSSSS" si pui o mana pe el. Aici avem 2 variante: fie ala devine zombie instant, fie e doar infectat si va deveni zombie in x minute: 20 sa zicem, sau cand moare impuscat. Eventual la a doua muscatura devine zombie instant.
In felul asta, jocul e fun pt ca nu stii cine va incerca sa te pape cand te duci sa-l vindeci, sau daca e vreunu infectat si nu stii de el.

Ca incentive ca cele 2 echipe de humans sa se bata si intre ei, putem pune un obiectiv, unde sa zicem exista un stash de antidot. In felul asta cine controleaza locatia poate sa-si vindece Infectatii, si sa reziste mai mult.
Munitia va fi doar in anumite zone, marcate de reload, si armele voe fi sever limitate. va fi un timelimit fix, care trebuie corelat cu timpii de wounded si de zombieficare. Cine ramane nezombieficat la sfarsit, wins.


In felul asta, toti pleaca cu sanse "egale". Ok, unii o sa aiba norocul sa poata fi revived, altii devin zombie instant, dar oricum, spre sfarsit vor fi zombie gramada, si va fi greu sa tii o anumita pozitie, eventual trebuie sa te misti tot timpul.

Ma gandesc ca ar mai trebui bagata cateva reguli.
-zombie sa nu aiba voie decat la 1 muscatura/ survivor. adica l-ai muscat si l-ai infectat, nu-l mai musti si a doua oara sa-l transformi instant, trebuie s-o faca alt zombie.
-odata ce ai muscat pe cineva, sa ai o perioada in care sa nu-ti mai fie "foame" si doar sa te plimbi prin padure/locatie asa fara nici o tinta. in felul asta ii si stresezi pe survivors, si mai ai si tu sansa sa urmaresti jocul.
Ar mai fi ca idee aici ca zombies odata impuscati in kill-zone, dupa cele 3 minute de stat, sa mai aiba cateva in care sa nu atace, doar sa se plimbe prin zona. sau pur si simplu odata impuscat acolo, sa-si piarda foamea pt x minute si doar sa se plimbe aimlessly, fara sa mai stea jos 3 minute.
Chestia asta ajuta in cazul in care este zombie si "asaltezi" o pozitie defensiva a survivors. O sa fii impuscat, pici jos, si cand te ridici evident ca o sa ti-o iei din nou, fara sa prea ai sansa sa inaintezi, atata timp cat aia au munitie. dar , daca dupa ce te scoli, ei stiu ca n-o sa ataci imediat, probabil ca nu vor trage daca tu alegi sa mergi in alta directie decat drept spre ei si poti ataca din nou, mai tarziu, din alta parte, eventual cu alti zombie.
Imaginati-va dialog intre survivors:
uite se scoala unu.. ce face? vine spre noi?.. nu, lasa-l uite vin din stanga 3. bang bang.
BrraaaaiiiiiinnnnNsss!!
AHHhh
Very Happy


Hai, sariti cu sugestii, completari.. comentarii.

Scenariu 4

mihai a scris:
Nu scriu des pe forum, dar m-a captivat aceasta discutie si as dori sa propun un scenariu.
Stiu ca s-a mai discutat despre jocul la baterie si eu m-am gandit la urmatorul lucru:

O echipa de luptatori trebuie sa extraga ceva dintr-un buncar plin cu zombi.
punctul de pornire este parcarea, se va intra pe intrarea principala. ( intrarea mare)

obiectivul este in camera intunecata din spate, dupa recuperarea obiectivului echipa trebuie sa se indrepte spre punctul de extragere. Pt. acest lucru trebuie sa gaseasca 2 chei pt. a deschide usa de sus, si a ajunge la acel punct de extragere.
cheile se vor afla in colturile opuse ale fortului.

Zombi omorati pot reinvia in 5-10 minute, in acelasi loc in care au murit.
Oamenii omorati se pot transforma in zombi in 10-15 minute.

ramane de stabilit componenta echipelor.
Cunosc foarte bine bateria si va spun sigur ca in aceste conditii zombi au sanse foarte mari de a castiga, chiar si daca munitia nu e limitata.

Asta e ideea mea, ar mai trebuii rafinata. Very Happy

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Dada

avatar

Varsta : 29
Localizare : Sibiu/Constanta

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Apr 12, 2010 4:05 am

Am gasit un scenariu care mi s'a parut interesant, Aici!

El e complicat descris, si te poti pierde un pic, asa ca am incercat sa'l simplific si sa'i dau o nota personala:

Scenariu: "Tradator"
Nr de jucatori recomandat: 8-14

Se trag la sorti biletele, care sunt impartite in: 2/3 "Inocent" si 1/3 "Tradator".Jucatorii nu au voie sa'si dezvaluie identitatea. Toti jucatorii sunt informati de nr existent de tradatori.
Misiunea Inocentilor este descoperirea tradatorilor, capturarea si aducerea lor in baza, vii.
Misiunea Tradatorilor este eliminarea Inocentilor.

Cand un jucator este omorat, el trebuie sa ramana in locul unde a fost ucis. El nu are voie sa dezvaluie nici o informatie pe cont propriu, daca nu este intrebat intai. Un alt jucator se poate apropia si sa'i puna urmatorele intrebari:
- Daca este inocent sau tradator
- Cand a fost ucis
- Daca l'a vazut pe cel care a tras spre el si daca il poate indentifica.
Toate raspunsurile care vor fi date vor fi ADEVARUL.

Un Tradator ii poate misca pe cei care i'a ucis, pentru a'i ascunde. Un "Mort" nu are voie sa strige sau sa'si indentifice locatia prin statie.

Capturarea Tradatorului: Cand un Inocent descopera identitatea unui Tradator, il captureaza,si il imobilizeaza (Din momentul in care este imobilizat, un Tradator nu'si poate folosi nici un fel de replica/cutit). Un Inocent poate cere ajutorul unui jucator din jur, dar nu va stii daca este Tradator sau Inocent. In continuare, doar mortii isi pot indentifica statutul. Un Tradator care il vede pe un alt Tradator ca este escortat, poate alege sa'l ucida pe Inocent. (Daca este omorat Inocentul, Tradatorul capturat poate fugi spre celalalt Tradator pentru a deveni o echipa, dar el isi poate folosi doar pistolul).

Daca Inocentul ajunge in baza cu un Tradator, se poate intoarce in joc. Un Tradator nu poate parasi Baza.

Jocul este castigat de Inocenti atunci cand toti Tradatorii vii ramasi in joc, sunt adusi in Baza (fie ei 1, 2, 3 etc.)
Jocul este castigat de Tradatori atunci cand toti Inocentii sunt morti sau daca toti Tradatorii sunt morti (teoretic ei nu poti fi de folos Inocentilor, nu vor putea dezvalui nici o informatie despre misiunea lor.)

Sunt curioasa cum vi se pare Very Happy
Sus In jos
COP
S9 Unit
avatar

Varsta : 36
Localizare : Sibiu

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Apr 12, 2010 4:18 am

tradatorul raspunde la intrebari cu adevarul sau cum vrea?

...................................................................................................................................

Sus In jos
Dada

avatar

Varsta : 29
Localizare : Sibiu/Constanta

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Apr 12, 2010 4:37 am

Buna intrebare. Daca tradatorul poate sa minta, atunci jocul e si mai interesant ca un Inocent ar urmari un alt Inocent. Dar atunci, se si complica. Ok,sa spunem ca se intampla asa, atunci Inocentul vizat drept Tradator ar fi fortat de imprejurari sa isi dezvaluie statutul ca sa nu se piarda timp cu dusul in baza, unde amandoi s'ar intoarce in joc, fiind Inocenti. hmmmm...

Daca tradatorul poata sa minta atunci sa o faca doar in legatura cu statutul sau, dar in rest trebuie sa spuna adevarul.Desi, daca e mort, nu mai are nimic de pierdut, numai sa'i ajute pe ceilalti tradatori sa castige....

Nu stiu cum e mai bine :scratch: Totusi eu spun ca toti sa spuna adevarul. E mai ok asa pentru ca nu se formeaza echipe, si fiecare ar fi pe cont propriu. (Echipe se pot forma doar cand un tradator indentifica un alt tradator, sau un inocent, un alt inocent, si sunt absolut siguri de identitati. Pentru ca daca te risti, e posibil sa te inhaitezi cu un inamic si sa te faca cu un silent kill. Si cum nu ai voie sa spui, daca esti viu, ce esti, atunci nesiguranta e mare.)
Sus In jos
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Apr 12, 2010 5:12 am

Nebun cretin rau scenariul asta. mie imi pute a mafia... si cum joc mafia cu placere eu zic sa facem unul macar de test sa vedem cum iasa.

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Vizitator
Vizitator
avatar


MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Apr 12, 2010 10:29 am

Am mai jucat cu Ruairi,Ghost,Mad Dog si Jean in padure ...aia cu prima bila sau rafala=ranit la a doua=mort.Initial a parut o prostie dar a fost dinamic jocul. Embarassed
Sus In jos
Vizitator
Vizitator
avatar


MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Apr 12, 2010 10:57 am

Si imi mai veni mie o idee, iete asa!
In vara anului trecut, o seama de viteji se antrenau pentru turnirul Iron Team.Eu sincer as fi numit concursul..."Cutezatorii".Am fost si eu cu baietii astia in mars pe valea de la Rasinari.Ba chiar am incercat sa le montez capcane si sa fac ambuscade...asa de unul singur.
Si imi venise ideea atunci dar acum e si mai potrivita.

Echipa 1 sau grupul de jucatori 1 (Sektion 9) pleaca la ora 8 din Sibiu si se camufleaza pe vale cu tot ce presupune o rezistenta pe o distanta de 2 km.
Echipele 2 (meerkats), 3 (4XL) si 4 (trupele de elita ale mareshalului) pleaca la ora 9:30 din Sibiu in cautarea si nimicirea inamicului.

Interesant este a se folosi aici si niste harti.Sau nu?
Logistica?Binocluri,ap.foto cu zoom digital,corturi,emisie-receptie,apa plata,bocanci,se pot folosi grenade,capcane, serpi aruncati in dusmani etc.
Dupa finalul bataliei...pot veni trupele de mentinere a pacii,castile albastre, cu un veritabil suplly pt. somalezii infometati...cu gratare,bere si femei(le acestora) si petrec impreuna pana a doua zi dimineata.
Adso ne va putea spune la vatra focului niste istorisiri despre bataliile din antichitate.
Sus In jos
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Dum Mai 09, 2010 9:26 am

finally, un regulament zombie:

Nikky_Boy a scris:
Ca urmare a unui post de pe pagina precedenta, am decis sa fac public regulamentul ZedBunneh 1.1 (conceptie personala), care pana acum l-am sharuit doar cu anumite grupari. Oricine doreste sa il puna in aplicare, poate sa il puna, cu o singura conditie: Se intoarce aici, si povesteste modificarile aduse si rezultatul jocului. De asemenea, va ia mama dracului, daca nu ma invitati si pe mine la un moment dat! Laughing

***


[size=150]Regulament Zed Bunneh 1.1[/size]
IPSC, doar ca tintele alearga spre tine urland...
[size=150]
Echipament:[/size]
-Se accepta orice outfit/uniforma de orice tip. Civil/Militar/Fantasy/Etc.
-Obligatoriu o modalitate de protectie a dintilor, (pe langa ochelari, bineinteles). Mastile Full-Face de orice tip, recomandate.
-Replici aceptate, numai sub 100mps. De preferinta pistoale, shotguns, smg.
-Se permite numai single fire/burst 3-5bb.
-MED: minim 1m indiferent de puterea de tragere. Nu se executa foc point-blank sub nici o forma!
-Se accepta numai incarcatoare mid-cap/real-cap. Nu se accepta folosirea de bile/bb-loadere in timpul jocului!. Oricum sunt gandite sa fie fast&furious cu durata maxima de 20 de minute pe repriza. Intre reprize, se poate reincarca, evident.
-Evitati pe cat posibil sa trageti la cap, mai ales cand se trage de aproape!
-The purpose of this scenario is to have fun!
[size=150]
One million ways to die (for the living):[/size]

-Nu se foloseste cuvantul "mort". Se tipa, se urla, se comunica in orice alt fel faptul ca esti mancat de viu sau ca sangerezi ca un porc pe mocheta.
-La simpla atingere cu mana de catre un zombie esti instantaneu mort. Persoana se lasa pe vine, se ghemuieste, etc. Optional vocalizeaza interesant. Zed-ul care a omorat supravietuitorul este blocat 45-60 de secunde la persoana respectiva, nu poate trece la alta persoana (pentru ca mananca!). Optional poate mima "dinner time". Dupa 45-60 de secunde ambii zombie sunt invitati sa continue masacrul. Speram ca supravietuitorii au folosit acest ragaz pentru a se indeparta.
Ca situatie speciala, daca trei (sau mai multi) zombies aleg sa se "blocheze" la un singur supravietuitor, timpul scade cu 10 secunde pentru fiecare zombie de la "petrecere". (Da, poate rezulta intr-o zombificare aproape instantanee! - 10 secunde minim)
-Orice lovitura de BB in zona superioara a corpului se considera instant-kill. In acest caz, persoana lovita se lasa pe vine, se ghemuieste, etc. timp de 60 de secunde. Optional vocalizeaza interesant, tremura, se zbate. Dupa 60 de secunde este oficial un Zombie.
-Atentie! O lovitura (sau mai multe) in picior nu presupune moarte imediata. Supravietuitorul este insa restrictionat la un mers foarte foarte incet, schiopatat. (La fel de incet ca mersul tactic). Se poate impusca un coechipier in picior pentru a-l lasa in urma, ca sa incetineasca zombiez. E o tactica interesanta; Incercati doar sa nu abuzati, si tineti minte, probabil runda urmatoare vi se va "intoarce favoarea" :).

Obs:
Nu exista notiunea de "medic", nu exista respawn pentru cei in viata.
Frequently asked questions:
-Q: How do we win?
-A: I'm afraid you don't. Scopul este sa supravietuiesti cat mai mult. (se cronometreaza)

[size=150]
Ok, I'm dead, now what?[/size]
-Step 1: Iti lipesti pe piept un biletel de hartie viu colorat (post-it). Ca zombie, acest biletel este singurul tau loc vulnerabil, si ar trebui sa semnalizeze eficient cand esti lovit acolo. Biletul va fi lipit in asa fel incat sa fie departe de dinti si departe de... zonele sensibile de mai jos, adica undeva la mijlocul pieptului.
-Step 2: Iti alegi un tip de zombie (Type I sau II a se vedea mai jos) si ramai cu el, fara sa schimbi comportamentul pe durata rundei.
-Step 3: Tine minte ca puterea Zombilor sta in numarul lor, deci incearca sa actionezi impreuna cu "prietenii". Pofta buna.
-Zombie care a fost lovit in biletel se lasa pe vine, se ghemuieste si asteapta:
a)Consumption/Re-infection - doi zombiez ating pe cel cazut timp de 30-60 de secunde pentru a-l reinfecta. Optional se poate simula o "cina" romantica.
b)Ressurect - se asteapta pana cand nu mai este nici un supravietuitor in raza vizuala, plus inca 30-60 secunde, dupa care se intra din nou in joc. Recomandabil se cauta "gasca de prieteni" inainte de a ataca supravietuitorii inca odata.

Obs:
Odata mort, esti Zombie pe toata durata rundei respective. There's no cure!
Frequently asked questions:
-Q: How do we win?
-A: Eat all humans! Cat mai repede posibil. (se cronometreaza)

[size=150]Zombie Types[/size]


-Type I (Braaaaains! Zombie) - Se misca incet, poate trage cu "banana cu vanilie", dar numai fara sa ia linie de ochire precisa (de la sold, cu mana intinsa, etc). Poate schimba incarcatoarele dar incet; foarte incet, ca si cand isi aduce aminte cu foarte mare greutate cum se face asta. Se misca numai mergand in picioare. Se poate ascunde dupa obiecte sau in intuneric dar numai stand in picioare!, poate ramane nemiscat si tacut (lurking). O buna strategie ar fi sa stea rezemat de un perete/copac, tacut, si in asa fel incat sa nu se vada biletelul. Curiosii mor repede.
In cazul in care este lovit in orice alta zona in afara zonei vulnerabile (biletelul) se opreste din actiunea sa (tras, mers, mancat), coboara "banana cu vanilie" in pozitie relaxata, se da un pas inapoi, ezita, apoi revine la ce facea.
Poate da ordine si indicatii "camarazilor" dar non-verbal!. Prin gesturi, vocalizari, strigate, etc.


-Type II (28 days Infected) - Fast Killing Machine! Nu poate trage cu "banana cu vanilie" dar poate alerga cat de repede posibil. Se poate ghemui, pune pe burta, tara pe burta, dar in momentul in care a vazut un supravietuitor trebuie sa isi divulge prezenta prin zgomote, si trebuie sa atace. Ideal ar fi sa nu se opreasca din cautat supravietuitori, sa nu stea pe loc, sa nu se ascunda.
In cazul in care este lovit in orice alta zona in afara zonei vulnerabile,(biletel) continua ca si cand nu s-a intamplat nimic!
Nu poate da ordine si indicatii "camarazilor".
Practic, ca Infected nu trebuie sa pierzi timpul cu nimic. Singurul scop este sa ajungi cat mai repede posibil la supravietuitori si sa ii atingi.


-Type Unknown (Big Daddy) - Exista unul singur, desemnat de Game-Master. Se misca normal, ca orice om, are postura normala, se poate confunda cu un om dar nu poate alerga, nu poate vorbi, poate trage cu "banana cu vanilie", dar fara sa ia linie de ochire. Poate schimba incarcatoarele normal (dar nu tactic, ultra rapid). Se poate ascunde dupa obiecte sau in intuneric, poate ramane nemiscat si tacut (lurking), se poate furisa in orice mod.
In cazul in care este lovit in orice zona se opreste din actiunea sa (tras, mers, mancat), se da un pas inapoi, coboara "banana cu vanilie" in pozitie relaxata, ezita cateva secunde apoi revine la ce facea.
Poate da ordine si indicatii "camarazilor" dar non-verbal!. Prin gesturi, vocalizari, strigate, etc. (Recomandabil sa faca asta, se considera ca fiind Zombie Team-Leader)
Oh. Si este invulnerabil, nu are biletel...


[size=150]Game Types[/size]

Infection
Supravietuitorii pastreaza o singura "banana cu vanilie" cu un singur mag pentru fiecare om. Celelalte replici si incarcatoare vor fi adunate intr-o geanta de mari dimensiuni, marcata cu un LED Blinker. Aceasta geanta este plasata de Game-Master intr-o camera/zona fara supravietuitori. (Atentie! nu este ascunsa in nici un fel. Se plaseaza cat mai la vedere cu LED-ul pornit, intr-o zona neutra, fara supravietuitori)

Supravietuitorii se disperseaza in grupuri de maxim 3 persoane pe toata suprafata de joc, si asteapta.

Game-Master-ul plaseaza geanta cu arme si apoi alege un Big Daddy, pe cat posibil fara sa fie vazut de jucatori. Cei care au vazut totusi alegerea, o pastreaza secreta.
GM-ul se alatura civililor, porneste cronometrul si se da Start Joc.
Civilii se plimba normal, sau stau adunati in grupuri mici de maxim 3 persoane. Optional se poate face Recon pentru identificarea locului cu geanta de arme, dar nu se sta aproape de ea. (Considerati geanta ca fiind magazin de arme, inchis. Ca civil, nu ai treaba cu el deocamdata. E o zi obisnuita in oras, si ca cetatean normal, nu crezi in fantome, vampiri zombies.)
De asemenea printre civili se plimba Big Daddy, cautand prima victima. (Hint: poate fi indentificat printr-un simplu "Buna ziua" deoarece nu poate vorbi).
Dupa ce prima victima a fost facuta, fie prin atingere, fie prin impuscare, se declara Situatie de Criza. Toti jucatorii care au auzit strigatele sunt constienti de invazie. De asemenea, pot (daca vor) sa anunte pe cei care nu stiu. Din acest moment Magazinul (geanta) de arme poate fi jefuit; fiecare jucator isi ia replicile personale si magurile (daca doreste).
Obiectivul este supravietuirea cat mai indelungata.
Orice strategie se accepta din acest punct, supravietuitorii se pot grupa, se pot separa, pot incerca sa atace sau sa se baricadeze. Supravietuitorii pot impusca alti supravietuitori, daca situatia o cere.

Jocul se termina cand nu mai exista supravietuitori, sau daca exista un singur supravietuitor foarte bine ascuns (hello Wings) si Zombies renunta la cautare. Supravietuitorul se declara "Salvat".

[size=150]Observatii:[/size]
-Orice persoana poate solicita intreruperea unei actiuni. (De exemplu, se trage in el prea tare, un zombie l-a bruscat intamplator, etc). Intreruperea actiunii se solicita fie cu voce tare OFF GAME!, fie intinzandu-te la podea, pe burta sau pe spate, cu mainile acoperind fata/capul, sau, cel mai bine, in ambele moduri.
In acest caz se intrerupe orice actiune fata de persoana respectiva, este ignorata, si jocul continua.
Persoana respectiva poate reveni in joc dupa 60 de secunde, dar se considera ca a murit. Este zombie Type I sau II.

-In cazuri mai grave se poate cere STOP JOC!, verbal, cat mai tare posibil. In acest caz, se intrerupe tot jocul, si se anunta STOP JOC si prin statie.


[size=150]Observatii si explicatii suplimentare:[/size]

Nu vad motive pentru care nu s-ar accepta springere ieftine de pe piata.
Pe de alta parte, Glock-ul meu de Cyma scoate 55mps, shotgun-ul 75, sunt perfecte pentru asa ceva. Poate nu sunt singurul care are chestii de gen. Si crede-ma, mult mai greu pompezi la shotgun-ul meu decat la palasticele chinezesti.

Ok, hai sa explicam un pic.
Nu doresc sa inclin balanta in favoarea supravietuitorilor deloc, ba dimpotriva, daca se dovedeste prea usor, se va limita numarul de midcaps la 3 sau 2 si Zed Spawn de la 60 la 50 sau 40 de secunde.
De ce?

Intr-un zombie invasion, zombie sunt mai puternici decat supravietuitorii, nu neaparat prin rezistenta la lovituri&other stuff cat prin numarul lor. Omori unul, zece, o suta, o mie, ei tot vin. De obicei este vorba de un oras cu milioane de zombies. Noi nu avem asa ceva. Compensam prin respawn rapid, pe loc, si speram prin agresivitate.

Strict teoretic consider ca:
Este greu de nimerit un biletel mic pe pieptul unui Type II care alearga full force inspre tine. Teoretic, ar trebui sa fie doi, trei, mai multi care alearga si altii care trag inspre tine.

Un biletel pe pieptul unui Type I este mai usor de nimerit, dar sa nu uitam ca un Type I poate sa traga, si spre diferenta de tine, nu are nevoie sa se ascunda.

Urmeaza sa se confirme toate astea dupa primul Test Run.
___________
Important:
-Vreau sa fie un scenariu cu mare mobilitate, cu supravietuitorii schimband rapid pozitia, formand mici "bariere" tinute tactic in puncte cheie, cateva minute, abandonare, relocare, formare perimetru, tinut piept inamicilor, abandonare, relocare, etc...
-Vreau ca jocul sa decurga dupa principiul "zece negri mititei", cu supravietuitorii din ce in ce mai alerti si mai motivati pe masura ce raman mai putini.
-Vreau ca fiecare bila sa conteze, ne-am obisnuit prea mult unii din noi sa fim linistiti dpdv al munitiei, vreau sa stai cu grija, si sa te preseze faptul ca HOLY FUCKING SHIT MAI AM JUMATE DE MAG, MAI AM JUMATE DE MAG SI EI TOT VIN SPRE NOI!
-Vreau niste zombies motivati, cu intentia de a devora supravietuitorii, sper sa va gadile corespunzator la orgoliu ca micile sfere atat de frustrante de obicei nu va mai scot din joc asa usor...
-Vreau incertitudine, vreau viteza de reactie bazata pe instincte. Vreau decizii intr-o fractiune de secunda. De asta am interzis cuvantul "mort", sa nu stii sigur daca un camarad de-al tau e inca viu, iti tine spatele sau vine sa te ia de jugulara.

Si nu in ultimul rand, vreau sa ne distram. Poate eliminand notiunea "Joc ca sa castig" si inlocuind-o cu o lupta deja pierduta, se vor evita discutii si orgolii personale ce nu isi au locul pe teren.
Dupa fiecare runda vreau sa ne distram, si sa zicem "hahahaha, frate ai vazut ce fugea ala mancand pamantul?" si nu "ai vazut cum sareau din ala bilele si nu zicea nimic?"
___________

Consider ca jocul va fi un succes daca:
-Ne-am distrat toti.
-Lumea o sa ajunga sa urle mai putin de RP si mai mult de frustrare/spaima reala.
-O sa iasa un joc rapid, brutal (nu dpdv lovituri ci ca game-type) si solicitant atat fizic cat si mental.
-O sa provoace adrenalina. Daca o sa vad ca oamenii lucreaza impreuna, in echipe, mai bine decat de obicei, pentru ca sunt "presati" de situatie, si ca o sa comunice scurt, instinctiv, prin gesturi scurte.
-O sa vad "Last Stand"-uri eroice, disperate.

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Lun Iun 21, 2010 8:56 am

unistore a scris:
Acest scenariu se preteaza pentru orice locatie (dar in special CQB), cu orice numar de jucatori, cu mentiunea si rezerva ca este indicat doar pentru antrenamentul echipei, cu scopul de a imbunatati jocul ca squad.

Se impart zece jucatori (ca sa fie un numar rotund)in doua tabere: cea care apara (steagul, traseul, orice) si cea care ataca.

Echipa care apara:
- trebuie sa fie superioara numeric pentru a simula o aparare bine organizata; acest aspect se atinge si prin functia de respawn
- se pozitioneaza in orice loc pe harta, si are ca scop impiedicarea celeilalte echipe sa isi atinga scopul prestabilit
- jucatorii loviti pot sa reinvie doar intr-un anumit punct din afara traseului echipei care ataca, ca sa nu existe tentatia tinerii sub asediu a zonei de respawn, si pentru a echilibra superioritatea numerica.
Echipa care ataca:
- este compusa din trei membri (pot fi si mai multi, dar am descoperit ca acesta este numarul magic)
- membrul care a fost lovit se declara eliminat si se repozitioneaza in spatele ultimului membru al squad-ului
- trebuie sa finalizeze traseul prestabilit, indiferent de cate ori sunt eliminati membrii sai

Avantaje:
- se obliga deplasarea in squad (un lucru deficitar la multe echipe)
- dispar timpii (morti) de asteptare de la sfarsitul fiecarei partide, care pe aceasta vreme friguroasa de iarna parca se lungesc
- se obtine un joc mai intens,
- se face level-up la experienta, deoarece aceeasi situatie se poate aborda din mai multe unghiuri diferite, dupa respawn, si incepatorii pot lasa locul celor mai experimentati (in caz ca mor) si pot observa
- dispare tentatia nemuririi, deoarece uneori e chiar avantajos ca un jucator sa se declare eliminat si sa ajunga langa squad (in cazul atacatorilor)

Castigul: singurul, de altfel, este jocul educativ, si de placere, cu coechipierii. Dupa parerea mea, doar asa se poate construi spiritul de echipa. Iar acest scenariu este un mod eficient de a atinge aceste lucruri.

cules de pe ASR:
Swarm a scris:
Dupa cum spune si numele scenariului l-am facut intr-o dupamaiaza la o cafea,la umbra,de plictiseala.

Locatia : woodland minim 20 de hecctare
Echipele: 10 de cate 6 oameni 5+1 medic
Limita de timp: fara
Bazele :10 -dispuse pe harta intr-o forma geometrica
Ce se cere :fiecare echipa de 6 primeste cate un nume de cod de ex alpha,charlie ,etc.In fiecare baza se gasesc 10 bucati de hartie A4 cu inscriptie pe ele de ex:in baza alpha se vor gasi 10 foi cu litera A,in foxtrot cu F ,etc,fiecare desemnat unei echipe textul fiind gen "Charlie sus si litera A pe restul foi a4" vezi foto.Scopul fiecarei echipe este sa adune fiecare litera din cele 9 baze adverse si sa le duca in mijloc la o baza neutra.Nu se poate"depune" in centru mai mult de 1 foaie /echipa la fiecare 10 minute.
Cum se castiga:atunci cand o echipa reuseste sa aduca toate cele 10 foi corespunzatoare echipei lor cu cele 10 litere diferite.Nu se pot depune in centru decat foile corespunzatoare echipei lor,orice alt abuz de a lua foaia alte iechipe aduce descalificarea.Se mai poate castiga si daca 9 din 10 echipe renunta la joc din diferite motive (daca jocul dureaza 12 ore+ unii vor ceda).
Med: 15 metri
Numar de bile si tip de incarcator:0-110 m/s (1000 bile /om si Hcap),110-140m/s(500 bile /om midCap semi only),140 m+ (150 bile/om si low cap),Saw -3000 bile Hcap.Prin numarul limitat de bile se vrea eliminarea "apasacilor" pentru o doza de milsim.




Daca se mai adauga si un 50 de lei taxa de om si un premiu in echpamente/replici pentru castigatori de 100-150 euro /om se poate face un eveniment lunar gen cel al lui Mihai G. de la Bulbucata dar orientat mai spre speed ball decat spre milsim

Astept comments :) stie el de la cine.

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Dum Noi 28, 2010 7:54 am

Swarm a scris:
Scenariu airsoft 30-60 persoane

Nume scenariu :Numbers
Suprafata de joc:3-5 hectare
Tipul suprafetei de joc:woodland sau urban
Tip joc : cu respawn
Numar arbitrii :6-10

Prolog:In 1989 odata cu prabusirea blocului comunist o serie de spioni ai ambelor parti au fost obligati sa se retraga "la baza" multi dintre ei detin secrete care ar putea aduce avantaje decisive pentru cei care ii controleaza deacea trebuiesc eliminati.SUA si URSS incearca sa elimine cati mai multi din spionii adversi si pentru asta isi pune la bataie spionii proprii.In final doar unii pot iesii invingatori.


Expozitiunea:Se dau 2 baze una a URSS (rosie) si una a USA(albastra),fiecare baza reprezinta punctul de respawn al jucatorilor si nimik mai mult.Fiecare factiune are pe terenul propriu 3 obiective ,in fiecare obiectiv exista un dosar care contine 5 foi cu cate un numar pe fiecare foaie,in centrul hartii (romb) se gaseste un dosar cu numele tuturor spionilor si in dreptul fiecaruia este trecut un numar .
Intriga:Fiecare factiune va trebuii sa elimine jucatori adversi tinand cont de importanta strategica a acestora si de special"perks" ale fiecaruia.
Desfasurarea actiunii: Pentru a elimina un om din factiunea adversa va trebuii ca o echipa sa ajunga la unul din cele 3 obiective de pe terenul advers,odata ajunsi trebuie sa il mentina pentru 5 minute,dupa 5 minute poate deschide dosarul din acel obiectiv si alge un numar pe care il transmite arbitrului ,acesta verifica lista cu numerele atribuite fiecarui jucator si anunta echipa adversa ce jucator a fost "deconspirat".Odata deconsiprat acesta moare la prima bila pe care o primeste si nu se mai poate respawna fiind eliminat definitiv din joc.Jocul continua pana cand o echipa ramane fara membrii iar echipa adversa este declarata invingatoare.
Strategie:este foarte important a se stii ce numar are fiecare jucator si deaceea accesarea informatiilor din centrul hartii este foarte importanta.
Odata "marcat" omul din echipa proprie de catre cealalta echipa este important protejarea pe cat posibil a acestuia.







Varianta din desen este pentru un joc pe 3 ha,30 de oameni ,15 de fiecare echipa.
spor!

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Paul Micutu'

avatar

Varsta : 36
Localizare : Cluj-Napoca/Sibiu

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Mar Aug 07, 2012 3:17 am

Aveti aici pe forum niste idei excelente de scenarii. Cu riscul de a repeta unele dintre ele, permiteti-mi sa va prezint cateva idei de jocuri de noapte jucate (sau propuse) la Cluj: (atentie post luuuung :)))

1. Night zombies

Soldatii trebuiau sa plece de la punctul A (cu safety zone de 25m), sa mearga intr-o directie prestabilita (unde incepeau sa fie hartuiti de zombie), si sa gaseasca (la vreo 100-150m) o vesta reflectorizanta (semnifica antivirus) apoi sa se intoarca la punctul A. Dupa ce soldatii se intorceau la baza, reincarcau armele (cica cu munitie exploziva) si porneau la vanatoare de zombie.

Regulile:
- soldatii merg la pas, eventual mars, fara sa alerge
- numai soldatii au lanterne, si trebuie sa fie aprinse tot timpul, mai putin daca devin zombie (...Lumina camaradului nostru s-a stins... He belongs to them now... :-s )
- zombie pot fi impuscati, dar numai daca sunt impuscati in torso sau cap cad la pamant, de unde se ridica dupa ce numara pana la 10.
- Ritmul zombalailor e pas normal, foarte usor accelerat. Numai pe ultimii 2-3 metri inainte de a ajunge la soldat pot sa sprinteze. Cand il ating, acesta devine zombie.
- Merge excelent in noptile cu luna cel putin la jumatate, ca zombie sa vada prin padure (unde jucam noi). Soldatii vor fi practic orbiti de lumina propriilor lanterne si vor vedea cam numai in conul de lumina dat de acestea. Devine foarte freaky din cauza asta.
- Recomand sa se joace mai degraba toamna si primavara, cand hainele mai groase ajuta la protejare. Machiajul si hainele de pref civile ale zombalailor ajuta la realism. Recomand manusi pentru zombie, si full face mask.
- ideal, soldatii au numai pistoale sau springuri (minus snipere, of course). Automat, intervine si ideea de conservarea munitiei.

2. Nighttime Infiltration

Combinatie de VIP, patrol si infiltration. Echipa 1 are una bucata VIP, cu locatie fixa si patrule in jurul lui. Echipa 2, cam 40% din numarul primilor, are ca oviectiv asasinarea VIPului.

Reguli:
- Generale: Se joaca cu "banane cu vanilie" normale, de pref <= 125m/s, semi. NU se face respawn. Cine moare merge cu lanterna aprinsa in pamant pana la punctul de respawn si asteapta acolo deznodamantul. Nu veniti cu snipere; cine are pistoale functionale sa le aduca. Echipament de care vreti, dar obligatoriu ochelari, lanterna, buletin si carte de rugaciuni. Masca cine are sa aduca, chiar daca nu foloseste. Durata unei ture = 45min (sau mai mult, in functie de nr de oameni)
- Echipa 1: are tot timpul lanternele pornite; patruleaza pe trasee prestabilite, de la care nu se pot abate decat la contact; isi stabilesc ei singuri numarul oamenilor din patrula, preferat 2. Minim 1, maxim 40% din jucatorii echipei trebuie sa ramana la maxim 15m de VIP (bodyguard)
- VIP: Zona VIP este luminata de o lanterna mare, agatzata de ceva. VIP-ul are pe el vasta reflectorizanta. VIP-ul trebuie sa ramana la maxim 7m de lanterna mare. Se poate ascunde pe dupa copaci, chestii, numai daca se declanseaza batalia (focuri de banana cu vanilie). Are la el pistol.
- Echipa 2: Aka BlegOps. Au voie sa aiba sau nu lanternele pornite, dupa dorinta. Pot sa mearga pe orice traseu doresc. Daca depasesc timpul limita, pierd.

Opinii personale: jocul e dement, mai ales noaptea in padure, cand misuna animalele mici. Se striga contact la orice miscare, e ca la nebuni. Se trage de la 100m, ca ai impresia din cauza lanternei ca e mai aproape. Adrenalina curge. Daca esti BlegOps si indrepti banana cu vanilie cu lanterna (stinsa) montata pe RIS catre unul cu lanterna, ai sansa ca lumina lui sa se reflecte din oglinda lanternei tale si sa te vada (mi s-a intamplat). All in all, dupa vreo 2-3 ture cand lumea se obisnuieste cu ideea, devine din ce in ce mai tare. Se poate juca si cu 10 oameni, si acum vara merge ideal. E de preferat in zone cu ceva padure, boscheti sau iarba foarte inalta (poate cucuruz???)

3. Nighttime Capture the Flag

Aici va dau linkul direct catre postul de pe forumul Renegades:

airsoftrenegades(punct)ro/forum/viewtopic.php?f=14&t=796


A mai existat si o idee de infiltration mai complexa, cu mai multe puncte de atins pentru BlegOps, dar ar fi durat mai mult, si unii dintre jucatorii echipei 1 ar fi stat mai mult pe tusa.

PS: e absolut excelenta ideea "bananei cu vanilie" :))) Faceti un replace si pentru plural.
Sus In jos
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Mier Ian 29, 2014 1:14 pm

Olfs a scris:
Joc cu resurse

Fiecare jucator primeste un mic recipient cu lichid care sa poata fi incarcat/descarcat (100% jucator viu, 0% jucator care
poate merge la respawn, 99.99-0.01% bleeding time). Cand jucatorul este lovit intra in bleeding time desfacand un capacel
permitand lichidului sa se scurga. In momentul in care lichidul s-a scurs se poate delpasa la respawn. Medicul il poate
vindeca completand lichidul pierdut.Medicul nu poate extrage lichid de la coechipierii aflati in bleeding time.
La respawn se va afla un recipient mai mare de unde se alimenteaza cele goale ale jucatorilor morti si cele pentru medici. Pentru un joc, lichidul se poate calcula astfel incat sa permita un numar de respawnuri pe echipa. Cand nu mai este lichid nu mai este respawn.
Lichidul este universal pentru toate echipele si poate fi furat prin intermediul medicilor : de la jucatorul advers aflat in bleeding time ; de la respawn-ul advers cu ajutorul unei seringi. Recipientul din respawn poate fi sabotat in sensul de a permite scurgerea lichidului daca nu exista medic advers care sa colecteze lichid.
In joc se pot introduce recipiente cu lichid care sa fie obtinute prin indeplinirea unor obiective diverse : descoperire pe teren , capturare depozit, cumparare de la o alta factiune.
Folosirea acestei metode aduce o serie de avantaje :
- control timp bleeding time ;
- control timp respawn ;
- control numar respawn-uri ;
- introduce managementul resurselor care au legatura directa si cat se poate de concreta cu desfasurarea jocului ;
- introduce obtinerea de avantaje concrete pentru echipa mai eficienta .

La capitolul resurse se poate introduce si munitia dar nu e obligatoriu.

Se pot realiza jocuri experimentale cu numar restrans de jucatori pentru testarea conceptului.

LE. : Daca cineva este familiarizat cu aparatura medicala poate sa dea o sugestie de recipient/te care sa corespunda cu cele de mai sus.

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Mier Ian 29, 2014 1:15 pm

Swarm a scris:
Dupa cum spune si numele scenariului l-am facut intr-o dupamaiaza la o cafea,la umbra,de plictiseala.

Locatia : woodland minim 20 de hecctare
Echipele: 10 de cate 6 oameni 5+1 medic
Limita de timp: fara
Bazele :10 -dispuse pe harta intr-o forma geometrica
Ce se cere :fiecare echipa de 6 primeste cate un nume de cod de ex alpha,charlie ,etc.In fiecare baza se gasesc 10 bucati de hartie A4 cu inscriptie pe ele de ex:in baza alpha se vor gasi 10 foi cu litera A,in foxtrot cu F ,etc,fiecare desemnat unei echipe textul fiind gen "Charlie sus si litera A pe restul foi a4" vezi foto.Scopul fiecarei echipe este sa adune fiecare litera din cele 9 baze adverse si sa le duca in mijloc la o baza neutra.Nu se poate"depune" in centru mai mult de 1 foaie /echipa la fiecare 10 minute.
Cum se castiga:atunci cand o echipa reuseste sa aduca toate cele 10 foi corespunzatoare echipei lor cu cele 10 litere diferite.Nu se pot depune in centru decat foile corespunzatoare echipei lor,orice alt abuz de a lua foaia alte iechipe aduce descalificarea.Se mai poate castiga si daca 9 din 10 echipe renunta la joc din diferite motive (daca jocul dureaza 12 ore+ unii vor ceda).
Med: 15 metri
Numar de bile si tip de incarcator:0-110 m/s (1000 bile /om si Hcap),110-140m/s(500 bile /om midCap semi only),140 m+ (150 bile/om si low cap),Saw -3000 bile Hcap.Prin numarul limitat de bile se vrea eliminarea "apasacilor" pentru o doza de milsim.




Daca se mai adauga si un 50 de lei taxa de om si un premiu in echpamente/replici pentru castigatori de 100-150 euro /om se poate face un eveniment lunar gen cel al lui Mihai G. de la Bulbucata dar orientat mai spre speed ball decat spre milsim

Astept comments :) stie el de la cine.

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
serghei
S9 Unit
avatar

Varsta : 38
Localizare : sibiu

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Mier Ian 29, 2014 3:22 pm

faina ideea ...Very Happy

DAR ...

cand e vorba de bani (de dat si de castigat sub forma de echipamente)...orgoliile vor fi mari ...si mi se pare foarte greu de gestionat 60 de oameni sa fie fairplay in asa fel incat sa nu existe "discutii" ...Ce sa fac ... tre sa fiu gigi contra :)

astea fiind spuse ...nu ar fi rau de incercat in vara sa vedem ce iasa Very Happy

...................................................................................................................................


Sus In jos
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 37
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   Joi Oct 27, 2016 9:19 am

Adapter Project

Respawn: DA, la fiecare si 10 min (ex: 12:10 / 12:20 / 12:30, etc) in zona de respawn desemnata (marcata pe harta 1).
______________________________________________________________

INSTRUCTIUNI ECHIPA ROSIE
______________________________________________________________
FAZA 1 .: TRANSPORT MATERIAL RADIOACTIV

Materialul se afla intr-un container de protectie. Acest container are doua led-uri: unul verde care lumineaza intermitent si care semnaleaza faptul ca acesta este etans; unul rosu care se aprinde daca containerul este bruscat si semnalizeaza ca nu mai se ofera protectie anti-radiatie, caz in care echipa care il detine moare.

Containerul este transportat din punctul A in punctul B, fiind necesara atingerea unor puncte de control intermediare (marcate pe harta nr. 1). Traseul este secret, cunoscut doar de echipa de protectie. Exista informatii ca se va incerca atacarea transportului si capturarea acestuia.

Conditie Victorie Faza 1: Containerul cu material radioactiv ajunge la destinatie, trecand prin toate punctele de control. In acest caz se trece la Faza 2!

Conditie Esec Faza 1:
Containerul este capturat de OPFOR. In acest caz se trece la Faza 3!


FAZA 2 .: PROTECTIE LABORATOR

Odata transportul realizat, se primesc informatii despre un atac iminent asupra laboratorului. Acesta trebuie protejat timp de 20 min pana cand vor sosi intariri.

Conditie Victorie: Laboratorul este protejat timp de 20 min
Conditie Esec: Laboratorul este pierdut. In acest caz se trece la Faza 4!
Timp: 20 minute + 20 minute daca este cazul activarii secventei de autodistrugere.

FAZA 3 .: CAPTURA MATERIAL RADIOACTIV

Materialul radioactiv capturat de catre OPFOR trebuie recuperat cu orice pret. Sunt informatii ca acesta urmeaza sa fie transportat la Laborator (marcat pe harta nr. 2).

Conditie Victorie: Materialul radioactiv este recuperat inainte de a ajunge la laborator.  In acest caz se revine la Faza 1 continuandu-se traseul din locul unde a fost recuperat materialul radioactiv!
Conditie Esec: Materialul radioactiv ajunge la Laborator. In acest caz se trece la Faza 4!

FAZA 4 .: DISTRUGERE LABORATOR

Materialul Radioactiv a ajuns la Laborator, unde urmeaza sa puna in functiune o banana cu vanilie murdara. Se va activa secventa de autodistrugere a laboratorului, inainte de terminarea procedurii de activare a armei. Din momentul activarii procedurii, timp de 20 min, se impiedica fortele ostile sa anuleze operatiunea de autodistrugere.

In cazul in care in cele 20 de minute, fortele ostile au reusit sa anuleze secventa de autodistrugere, echipa de protectie mai are posibilitatea de a o reactiva in urmatoarele 20 de min, dupa care misiunea de impiedicare a OPFOR-ului sa anuleze secventa de autodistrugere se reia (pt. inca 20 min).

Conditie Victorie: Este activata secventa de autodistrugere si impiedicata anularea ei, timp de 20 min.
Conditie Esec: Secventa de autodistrugere a fost anulata de OPFOR si nu s-a reactivat in urmatoarele 20 min!




______________________________________________________________

INSTRUCTIUNI ECHIPA Albastra
______________________________________________________________

FAZA 1 .: CAPTURA MATERIAL RADIOACTIV
Exista informatii ca zona va fi tranzitata de un transport cu materiale radioactive. Se asteapta ca acesta sa fie protejat de agenti inarmati. Fortele de securitate sunt in alerta maxima. Obiectivul principal este capturarea materialelor radioactive.

Conditie Victorie: Materialul radioactiv este recuperat inainte de a ajunge la laborator.  In acest caz se trece la Faza 2!
Conditie Esec: Materialul radioactiv ajunge la Laborator. In acest caz se trece la Faza 4!

ATENTIE! La 30 minute de la STRAT JOC se deschide plicul 2! (acesta contine traseul pe care trebuie sa il faca echipa rosie)

FAZA 2 .: TRANSPORT MATERIAL RADIOACTIV
Materialul se afla intr-un container de protectie. Acest container are doua led-uri: unul verde care lumineaza intermitent si care semnaleaza faptul ca acesta este etans; unul rosu care se aprinde daca containerul este bruscat si semnalizeaza ca nu mai se ofera protectie anti-radiatie, caz in care echipa care il detine moare.

Containerul este transportat catre punctul B, fiind necesara atingerea unor puncte de control intermediare (marcate pe harta din plicul 3). Traseul este secret, cunoscut doar de echipa de securitate. Exista informatii ca se va incerca atacarea transportului si recuperarea acestuia.

Conditie Victorie Faza 2: Containerul cu material radioactiv ajunge la destinatie, trecand prin toate punctele de control. In acest caz se trece la Faza 3!

Conditie Esec Faza 2: Containerul este capturat de OPFOR. In acest caz se revine la Faza 1!


FAZA 3 .: PROTECTIE LABORATOR

Odata transportul realizat, se primesc informatii despre un atac iminent asupra laboratorului. Acesta trebuie protejat timp de 20 min pana cand vor sosi intariri.

Conditie Victorie: Laboratorul este protejat timp de 20 min
Conditie Esec: Laboratorul este pierdut. In acest caz se trece la Faza 4!
Timp: 20 minute + 20 minute daca este cazul activarii secventei de autodistrugere.

FAZA 4 .: DISTRUGERE LABORATOR

Materialul Radioactiv a ajuns la Laborator, unde urmeaza sa puna in functiune o banana cu vanilie murdara. Se va activa secventa de autodistrugere a laboratorului, inainte de terminarea procedurii de activare a armei. Din momentul activarii procedurii, timp de 20 min, se impiedica fortele ostile sa anuleze operatiunea de autodistrugere.

In cazul in care in cele 20 de minute, fortele ostile au reusit sa anuleze secventa de autodistrugere, echipa de protectie mai are posibilitatea de a o reactiva in urmatoarele 20 de min, dupa care misiunea de impiedicare a OPFOR-ului sa anuleze secventa de autodistrugere se reia (pt. inca 20 min).

Conditie Victorie: Este activata secventa de autodistrugere si impiedicata anularea ei, timp de 20 min.
Conditie Esec: Secventa de autodistrugere a fost anulata de OPFOR si nu s-a reactivat in urmatoarele 20 min!




PIESE RECUZITA:

1. Container transport materiale radioactive




2. Dispozitiv auto-distrugere laborator

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Idei de scenarii de joc   

Sus In jos
 
Idei de scenarii de joc
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forum Sectia 9 :: Agora :: Banca de idei-
Mergi direct la: