SECTIA 9 .:. FORTIUS QUO FIDELIUS
 
AcasaFAQCautareInregistrareConectare

Distribuiţi | 
 

 Joc in deplasare / Turnu Severin, Sambata - 25 Martie

In jos 
AutorMesaj
Ghost Leader
S9 Unit
avatar

Varsta : 38
Localizare : Sibiu, Romania

MesajSubiect: Joc in deplasare / Turnu Severin, Sambata - 25 Martie    Lun Mar 20, 2017 10:46 am

Vorbeam de evenimentul de la Turnu Severin de Sambata. Detaliile sunt mai jos.
Hai sa vedem cati ne strangem si sa dam o bila si la Dunare.

Ideea ar fi sa plecam de Sambata dimineata de pe la 4 ca sa ajungem pana la 10 acolo cand se da start joc. Jucam, dupa care mergem la hotel (25 ron / pat / noapte - aici: https://djtmehedinti.ro/) iar duminica ne intaorcem.

Harta Locatie:


Storyline / Regulament:

CERBER - AVANPOST 47
Scenariul este structurat pe 3 parti: Informatii generale, care cuprind date generale despre eveniment, informatii principale, care cuprind regulile de baza din scenariu pentru orice jucator si informatii secundare care privesc modul de joc al genistilor si comandantilor, ultimile fiind reguli care nu trebuiesc insusite de toti jucatorii decat facultativ, ele fiind destinate comandantilor si inginerilor/genisti. Aditional se afla povestea cu caracter facultativ,care urmeaza sirul evenimentelor C..E.R.B.E.R., al celui de-al 2-lea conflict Fractaro-Doesian si al gherilei Volkcilor.
INFORMATII GENERALE
DATA DESFASURARII JOCULUI: 25 martie 2017
IDENTIFICARE FACTIUNILOR:
Doesieni - boonie hat, casca.
Fractari - orice in afara de boonie hat si casca.
Volkci – face-paint

REGULAMENT:
Sad Buneh 1.2
Exceptie: Se pot folosi midcapuri la discretie sau doar un high cap, pentru clasa infanterist, DMR foloseste mid capuri, lunetistii real cap. Daca replicile DMR nu sunt blocate pe foc cu foc mecanic sau prin mosfet, organizatorii vor bloca selectorul mecanic (prin atasarea la corpul replicii a unei bucati de plastic, care o sa blocheze comutarea pe full auto).
sunt acceptate grenade de airsoft cu gaz. Petardele, substantele pirotehnice, sunt interzise. Fumigenele sunt declarate inainte si se pot folosi doar in terenul indicat de organizatori (doar cele colorate sunt permise).
Specificatii:
Nu sunt acceptate hpa (PolarStars).
In garnizoana se folosesc replici de maxim 110m/sec.
In caz de nerespectare a regulilor de joc si deciziilor ale gamemasterului/arbitrului penalizarile sunt urmatoarele:
eliminare din runda de joc - mergi in respawn
eliminare din joc
banare
Terenul de joc va fi delimitat cu banda rosie si afise cu teren minat! Nu este permisa depasirea limitei de joc. Minele sunt indicate cu farfurii de plastic de unica folosinta, cine paseste in zona e considerat mort.
Participarea este pe baza de invitatie, recomandari si doar ca apartinator al unui club/grup organizat de airsoft.

ECHIPELE:
40% Doesieni - Aparare
60% Fractari – Atac
Echipe de 3-10 Volkci – paza obiective secundare ori ambuscade in teritoriul controlat de rebeli (mentiune : rebelul joaca la o viata /misiune).

INFORMATII PRINCIPALE (TREBUIESC INSUSITE DE CATRE TOTI PARTICIPANTII)

INFORMATII JUCATORI:
Tot ce trebuie sa stie jucatorul este ca Respawnul se afla in locul unde este montat steagul factiunii proprii, albastru pentru Doesia si rosu pentru Fractaria. Steagurile factiunilor sunt mari , a nu se confunda cu steagurile punctelor (respawnuri inactive). Din respawn se iese din 10 in 10 minute. Nu se efectueaza realimentarea incarcatoarelor pe terenul de joc, aceasta operatiune efectuandu-se numai in punctul de respawn. Cand este cucerit un nou punct (dupa expirarea celor 5 minute de pe timerul activat de genist), steagul de respawn se va muta de catre gamemaster in noul punct de respawn. Startul se va da pentru atacatori din punctul 1, iar aparatorii vor fi deja amplasati in pozitiile fortificate din complexul de fortificatii avanpost 47, punctul 5 fiind primul respawn al aparatorilor. In joc e posibil sa fie activat uber soldierul/juggernautul, parte din proiectul D.E.M.O.N., pentru o durata de 10 minute, acesta fiind indestructibil, inarmat cu replica de M.E.D. 1m, fiind folosit doar o singura data in joc de fiecare factiune. Rolul acestuia este interpretat de un gamemaster si poate fi folosit daca factiunea este in posesia costumului experimental.

RESPAWN:
Pe teren sunt puncte de respawn inactive pe care le vom denumi puncte si doua puncte de respawn , cate unul pentru fiecare factiune.
Pe harta sunt desemnate puncte care pot deveni respawn pentru aparatori si atacatori. Respawnul va fi indicat printr-un steag de culoarea factiunii. Daca o factiune cucereste un nou punct, gamemasterul o sa mute steagul, respectiv respawnul, la urmatorul loc desemnat ( steagul va fi purtat de gamemaster). Respawnul pentru factiunea care ataca o sa fie in ultimul punct cucerit, iar factiunea care apara are respawnul la penultimul punct aflat in posesie, exista in permanenta1 punct de respawn inactiv intre cele 2 respawnuri adverse. Punctul este considerat cucerit numai dupa expirarea celor 5 minute ale timerului , dupa activarea acestuia de catre genist . Genistii echipei vor fi instruiti de arbitrii separat de ceilalti jucatori. Timerul poate fi dezactivat de catre genistul factiunii adverse, in cele 5 minute. Punctul este indicat cu un steag mic de culoarea factiunii care il detine, in momentul expirarii celor 5 minute, genistul schimba steagul cu steagul factiunii proprii (fiecare punct are 2 steaguri mici, de culoare albastra si rosie, steagul ridicat indica factiunea care detine punctul). Exceptie: pana cuceresc punctul 4, factiunea atacatoare beneficiaza de 2 respawnuri concomitent daca au cucerit punctele, 2 si 3. In timp ce steagurile de respawn si timerele sunt mutate de gamemasteri, punctele nu pot fi cucerite (din cauza ca nu exista timer in respawn).

OBIECTIVE:
A. Principale
1.-capturarea sistemului de fortificatii – Avanpost 47, care apara garnizoana.
2.-capturarea documentelor proiectului D.E.M.O.N., din garnizoana militara (atentie, desi acestea sunt in cladirea garnizoanei, vor exista mai multe seturi de documente, doar in cele care vor scrie in mod specific despre baza unde se desfasoara proiectul stintific D.E.M.O.N., vor conta). Mai mult acestea sunt tinute intr-un seif , care poate fi desfacut prin detonarea cu dinamita.
3.-evacuarea documentelor secrete in punctul ZE, dupa cucerirea acestuia. (ZE trebuie sa fie cucerit de factiunea atacatoare).

B. Secundare:
- Distrugerea zonelor minate marcate pe harta(Genistul este singurul care poate dezamorsa minele).
- Misiuni secundare primite de la comandantii factiunilor.

INFORMATII SECUNDARE ( NECESARE GENISTILOR SI COMANDANTILOR)
INFORMATII INGINER/GENIST:
Genistul este singurul care poate manevra timerul, minele si dinamita. Timerul se afla montat langa steagul care indica punctul ce trebuie cucerit. Poate dezamorsa minele (le va preda gamemasterului din respawn). Activeaza si dezactiveaza dinamita. Punctele de respawn vor fi capturate in ordinea numerotarii de pe harta. Exemplu: Se captureaza punctul nr.4 dupa ce timerul suna la 5 minute, moment in care gamemasterii muta steagurile din respawn . In momentul mutarii steagurilor indiferent de ora gamemasterul din respawn permite jucatorilor sa intre pe teren.
INFORMATII COMANDANTI:
Comandantii coordoneaza activitatea echipelor cu ajutorul team leaderilor si sunt responsabili cu strategia aplicata in joc. Pot primi de la gamemasteri plicuri cu misiuni secundare la intervale de timp regulate, misiuni care daca sunt indeplinite vor aduce un bonus factiunii. Misiunile secundare se vor desfasura in teritoriul rebelilor Volkci.

C.E.R.B.E.R - AVANPOST 47

Detalii
Comandamentul fortelor fractare trimite in spatele liniilor inamice forte de desant cu misiunea de a patrunde in Avanpostul 47, pentru capturarea documentelor care localizeaza baza secreta doesiana unde proiectul D.E.M.O.N. este in plina desfasurare. Pe baza informatiilor primite se cunoaste faptul ca in baza fortelor doesiene un grup de cercetatori incearca activarea unui artefact descoperit in situl V alk, fosta capitala a imperiului Volk.
Garnizoana doesiana va fi luata prin surprindere si desi este posibil sa transmita semnalul radio de S.O.S., pana la sosirea intaririlor si intrarea in functiune a bateriilor AA, va trebui sa se descurce pe cont propriu. De acest timp de gratie trupele fractare vor trebui sa beneficieze din plin si ordinele comandamentului transmise sefilor de grupe si detasamente sunt clare: Capturati obiectivul indiferent de costuri, in cel mai scurt timp!
Ce nu stie soldatul parasutat, dar nu a scapat ochiului vigilent al serviciilor specializate, este ca o data ce a trecut acest timp de sosire a intaririlor, balanta se schimba in favoarea aparatorilor, fortele fractare gasindu-se in situatia sa inregistreze din ce in ce mai multe pierderi , datorita puternicului baraj de foc executat de bateriile antiaeriene asupra avioanelor transportoare de trupe , iar la sol rezervele doesiene isi vor spune cuvantul.
Fractarii sunt parasutati in punctul 1 si vor trebui sa cucereasca buncarele avanpostului 47, garnizoana unde sunt documentele si sa evacueze zona. Terenul a fost puternic bombardat . In apropiere se afla teritoriul controlat de rebelii Volkci, care nu sunt prietenosi cu cele doua factiuni care se infrunta.

...................................................................................................................................



::::::: magazin airsoft .:. replici .:. echipamente .:. consumabile ::::::
Sus In jos
http://www.6mm.ro
 
Joc in deplasare / Turnu Severin, Sambata - 25 Martie
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forum Sectia 9 :: Jocuri saptamanale si Evenimente :: Jocuri, Intalniri, Evenimente Publice-
Mergi direct la: